• Programe aflate într-un stadiu avansat al dezvoltării, cu un potențial semnificativ de evoluție pe termen lung
  • Noua strategie de cercetare-dezvoltare și modelul operațional vizează cu prioritate inovația și consolidarea programelor aflate în stadiul incipient al dezvoltării în oncologie, cardiovascular, neurologie, boli rare și imunologie
  • Câștigarea poziției de lider în domeniile cancerului de prostată și bolii renale cronice
  • Susținerea unor abordări inovatoare în terapia celulară și genică și chimioproteomie
  • Divizia Radiologie din cadrul Bayer se extinde datorită accelerării strategiei IA

27 martie 2023 – În cadrul Pharma Media Day 2023, desfășurat anual, Bayer a prezentat cele mai recente progrese din procesul de transformare continuă a activității farmaceutice, având drept scop accelerarea soluțiilor inovatoare în asistența medicală, pentru beneficiul pacienților și pentru asigurarea unei creșteri durabile a activității, pe termen lung.

„Procesul de transformare a activității noastre farmaceutice are o evoluție excelentă. Datorită investițiilor îndrăznețe în platforme tehnologice de top din industrie, ne-am extins capacitățile de cercetare-dezvoltare și am consolidat programele aflate în stadiul incipient al dezvoltării”, a declarat Stefan Oelrich, membru al consiliului de administrație al Bayer AG și Președinte al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer. „Vom aloca în mod special resurse pentru creșterea activității pe domeniile oncologie și cardiologie, în SUA. Implementarea strategiei noastre vizează furnizarea mai rapidă a medicamentelor noi pentru pacienți și stimularea unei creșteri durabile în domeniile noastre principale de interes.” 

În timpul evenimentului Pharma Media Day 2023, Bayer a prezentat modul în care investițiile sale în platforme tehnologice strategice fac posibilă accelerarea inovațiilor medicale și digitale și vor face posibilă câștigarea poziției de lider în domeniile cardiologie, oncologie și radiologie. În plus, Bayer a oferit informații despre strategia sa de inovare, care cuprinde capacități sporite de cercetare-dezvoltare (C&D) în domeniile cheie. 

„Nevoile pacienților, terapiile de precizie care abordează complexitatea bolilor, precum și progresele științifice și tehnologice, au o evoluție rapidă. Prin urmare, ne concentrăm strategia de cercetare-dezvoltare și modelul operațional asupra medicamentelor diferențiate, inovatoare, de mare valoare”, a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer și Director al Departamentului de Cercetare și Dezvoltare. „Mergând înainte, ne vom concentra activitățile de cercetare aflate în fază incipientă asupra sferelor strategice principale: oncologie, boli cardiovasculare, neurologie, boli rare și imunologie, domenii în care credem că putem avea cele mai mari realizări posibile pentru pacienții cărora ne dedicăm.” 

 

Oferim un progres semnificativ, dintr-o poziție de lider în Oncologie

Compania și-a dublat portofoliul de tratamente oncologice în ultimii cinci ani, având aproape o treime dintre entitățile moleculare noi în programul de dezvoltare Bayer, dedicat luptei împotriva cancerului, acoperind toate fazele de dezvoltare clinică. În special, compania și-a evidențiat planurile de a deveni lider în tratamentul cancerului de prostată, al doilea cel mai frecvent diagnosticat cancer la bărbați.

 

„Suntem dedicați misiunii de a oferi medicamente inovatoare pacienților cu cancer”, a declarat Christine Roth, membru al Comitetului Executiv al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer și Director al Unității Operaționale Strategice pentru Oncologie. „Bayer are ambiții clare de a se poziționa în topul companiilor în sfera oncologiei. Investim în tratamente și modalități inovatoare, care au potențialul de a schimba viața unei game largi de pacienți care suferă de cancer și actualmente au puține opțiuni sau chiar nicio opțiune de tratament.”

 

Bayer canalizează eforturile sale de cercetare-dezvoltare în oncologie în trei sfere științifice care au potențialul de a aborda necesitățile până acum neîndeplinite ale pacienților cu cancer. Acestea includ produse radiofarmaceutice țintite (în mod specific, terapii alfa țintite), abordări de ultimă generație în imuno-oncologie și oncologia moleculară de precizie. În aceste domenii, portofoliul Bayer include proiecte de primă clasă, realmente revoluționare.

 

Prin investițiile sale majore recente, Bayer și-a consolidat substanțial motorul inovațiilor în domeniul oncologiei. Noul Centru de Inovație și Cercetare Bayer (BRIC), în valoare de 140 de milioane de dolari, situat în centrul zonei prospere Boston-Cambridge, Massachusetts, găzduiește grupul de cercetare în oncologie moleculară de precizie Bayer, promovând colaborările în acest centru de inovare remarcabil din SUA, inclusiv cu Broad Institute of MIT și Harvard.

 

Vividion Therapeutics, achiziționat de Bayer pentru suma de 1,5 miliarde de dolari, oferă o platformă chimioproteomică de top, capabilă să identifice situri de legare necunoscute până acum, considerate anterior ca inabordabile farmacologic, cu scopul de a genera medicamente candidate inovatoare, primele din clasa lor, pentru indicații foarte puțin acoperite în prezent. Această tehnologie și abordarea unică a unui model operațional inovator independent au potențialul de a accelera îndeplinirea obiectivelor de aplicare a rezultatelor cercetării în contextul clinic. Primele două programe vizează ținte oncologice cu impact ridicat.

 

Dezvoltarea generației următoare de tratamente cardiovasculare

 

Dezvoltarea pe termen scurt și mediu a activității Bayer în sfera bolilor cardiovasculare (CV) se va baza pe capitalul deja consolidat.

 

Bazându-se pe proiectele sale solide, aflate în stadiu avansat de dezvoltare, compania și-a stabilit o direcție clară către cardiologia de precizie, explorând abordări revoluționare într-o gamă variată de modalități, cu scopul de a depăși limitele inovației pentru pacienții cu boli cardiovasculare, care au multe necesități neîndeplinite, și de a face reversibile afecțiunile care marchează viața acestora. Sinergia dintre competențele interne și experiența colaboratorilor externi rămâne un atu esențial al strategiei Bayer pentru extinderea performanțelor în cercetare-dezvoltare și dezvoltarea unor tratamente cardiovasculare robuste, cu scopul de a aborda necesități medicale neîndeplinite în domenii variate, inclusiv în cardiologie și pentru indicații rare. 

 

Prin intermediul Asklepios BioPharmaceutical Inc. (AskBio), Bayer dezvoltă o terapie genică ce va constitui o potențială abordare nouă pentru tratamentul insuficienței cardiace congestive. Achiziționând AskBio, Bayer și-a asigurat accesul la o platformă de terapie genică de top din industrie, cu aplicabilitate demonstrată și unități de producție de talie mondială. Pe lângă insuficiența cardiacă congestivă, AskBio avansează în prezent în patru etape clinice și un număr de candidați preclinici vizând indicațiile de nevoi medicale într-un set divers de boli, cum ar fi boala Parkinson, boala Pompe și boala Huntington.

 

Progresele Bayer în tratamentul bolilor cardiovasculare sunt posibile datorită studiilor clinice digitalizate, descentralizate și diversificate, precum și datorită parteneriatelor pentru surse de date de top din industrie, cum ar fi Programul Accelerating Medicines Partnership pentru insuficiența cardiacă și Laboratorul de Cardiologie de Precizie al Institutului Broad. Aceste inițiative sprijină accelerarea descoperirii de noi molecule și crearea de tratamente noi pentru pacienții care au nevoie de ele.

 

„Bolile cardiovasculare pot avea un impact semnificativ asupra vieții pacienților. Dedicăm cele mai inovatoare proiecte din portofoliul nostru pacienților cu cele mai mari necesități medicale nesatisfăcute și modelăm viitorul cardiologiei”, a declarat Christian Rommel, membru al Comitetului Executiv al Diviziei Farmaceutice din cadrul Bayer și Director al Departamentului de Cercetare și Dezvoltare. „Numărul de abordări revoluționare și modalități inovatoare din portofoliul nostru se va tripla în viitor. Acestea ne vor permite să ne concentrăm asupra unor patologii și mecanisme patologice considerate până acum ca fiind inabordabile farmacologic.”

 

Valorificarea inovației digitale în sprijinul diagnosticării și descoperirii de medicamente

 

Bayer implementează strategia sa de inovare în radiologie, cu un accent important pe imagistica medicală digitală și inteligența artificială (IA). Valorificarea inteligenței artificiale în imagistica medicală constituie segmentul cu cea mai rapidă creștere în industria globală a radiologiei. Rata de creștere anuală compusă estimată este de peste 26% și va atinge vânzări de 1,36 de milioane de dolari până în 2026. Ambiția esențială a Bayer este legată de platforma sa de imagistică medicală lansată recent, care oferă acces la aplicații digitale, inclusiv cele bazate pe IA. Aceasta asigură un ecosistem de produse furnizate de terți și de Bayer pentru soluții specifice fiecărei boli, oferite radiologilor și echipelor acestora. Platforma este concepută pentru sprijinirea personalului medical în diverse etape ale activității sale, de la diagnostic până la tratarea pacienților. 

 

Pentru a-și extinde poziția pe piața inteligenței artificiale în imagistica medicală, Bayer a achiziționat recent furnizorul global de platforme și soluții strategice de IA pentru imagistică Blackford Analysis Ltd., care va activa sub modelul operațional independent deja consacrat de Bayer. Cumulând competențele cumulate ale Blackford și Bayer în tehnologie medicală, această achiziție stimulează implicarea Bayer în valorificarea inovării digitale în domeniul medical, cu scopul de a oferi o valoare reală radiologilor și echipelor lor, pentru beneficiul pacienților. 

 

„Bazându-se pe competențe medicale solide, într-o varietate de sfere de diagnostic și terapeutice, Bayer este lider pe segmentele radiologice principale, cu un portofoliu cuprinzător care a generat vânzări de aproape 2 miliarde de Euro în 2022”, a declarat Gerd Krueger, Președintele Diviziei Radiologie din cadrul Bayer. „Extinderea ofertelor noastre în domeniul IA consolidează și mai mult poziția noastră puternică pe această piață. Aceasta coincide cu misiunea noastră de a oferi soluții specifice fiecărei boli pentru pacienții noștri și medicii acestora. Extinderea revoluționară a activității noastre din sfera radiologică este un element cheie al transformării digitale accelerate a Bayer, care valorifică strategic prelucrarea datelor și analizele avansate de-a lungul lanțului valoric.”

 

Despre Bayer

Bayer este o companie globală cu competenţe cheie în domeniul Ştiinţelor Vieţii, respectiv sănătate şi agricultură. Produsele şi serviciile oferite sunt special concepute pentru a fi în beneficiul oamenilor, contribuind la depăşirea provocărilor uriaşe pe care le presupune o populaţie globală în creştere şi îmbătrânită. Bayer se angajează să impulsioneze dezvoltarea durabilă și să genereze un impact pozitiv asupra afacerilor sale. În același timp, Grupul își propune să-și crească puterea de câștig și să creeze valoare prin inovare și creștere. Marca Bayer reprezintă încredere, fiabilitate și calitate în întreaga lume. În anul fiscal 2022, Grupul avea aproximativ 101,000 de angajaţi şi a înregistrat vânzări de 50,7 de miliarde Euro. Cheltuielile cu Cercetarea şi Dezvoltarea s-au ridicat la 6,2 miliarde de Euro. Pentru informaţii suplimentare vă invităm să accesaţi www.bayer.com

 

Declaraţii anticipative

Acest document poate include declaraţii anticipative în baza presupunerilor şi estimărilor actuale realizate de echipa de management a Bayer. Diferite riscuri cunoscute şi necunoscute, incertitudini şi alţi factori pot conduce la diferenţe semnificative între rezultatele viitoare efective, situaţia financiară, dezvoltarea sau performanţele companiei şi estimările indicate în prezentul document. Printre aceşti factori se numără factorii prezentaţi în rapoartele publice ale Bayer care sunt disponibile pe website-ul Bayer la www.bayer.com. Compania nu-şi asumă nicio răspundere pentru a actualiza aceste declaraţii anticipative sau pentru a le adapta la evenimentele sau evoluţiile viitoare.

Razistenta la antimicrobiene
Care sunt riscurile rezistentei la antimicrobiene

Comentează

Your email address will not be published. Required fields are marked *