Cum să SCAZI GLICEMIA rapid. 3 metode + 7 recomandări s-o ții sub control

Afli cum scazi glicemia de ACASĂ în 3 moduri simple și cum s-o ții la VALORI OPTIME.
Dacă acest video te-a ajutat, abonează-te și apăsă pe clopoțel ca să primești notificări când postăm: https://www.youtube.com/c/Pacientul20/featured

VIDEO despre ”Cum afectează DIABETUL Ochii și Nervii”: https://www.youtube.com/watch?v=nsNeNoey19U&ab_channel=Pacientul2.0

Informațiile din acest video au fost verificate și VALIDATE MEDICAL de doamna dr. Simona Carniciu, medic primar Diabet, Nutriție și Boli Metabolice, Doctor în științe medicale. Pe doamna doctor o găsiți pe: https://www.simonacarniciu.ro/
https://www.corposana.ro/


Prima măsură:
Să te asiguri ca ți-ai luat pastilele de diabet. Și că le-ai luat corect!…. Deci, să-ți iei medicația! Aceasta poate sa fie sub formă de pastile sau insulină. Evident, dacă ai tratament prescris de medic. Foarte mare atenție la doza de insulină pe care ți-o administrezi, sa fie cea corectă, nu după capul tău, să o dai în hipoglicemie și să îți faci rău. Cere sfatul medicului tău diabetolog ori de câte ori ai nelămuriri.

Altă metodă: bea apă.
Cu cât mai multă, cu atât mai bine, pentru că apa ajută la eliminarea prin urină a zahărului în exces. Cel puțin două pahare cu apă, unul după altul. Iar menținerea unei bune hidratări a organismului, în general, în afara unor astfel de momente critice, este importantă în gestionarea nivelului de zahăr din sânge.

O modalitate rapidă de a reduce glicemia este EFORTUL FIZIC.
În timpul acestuia inima va pompa mai mult sânge iar organismul va avea nevoie de mai multă glucoză și astfel ea va fi mai repede consumată. Exact ca și în cazul hidratării, mișcarea este importantă tot timpul, nu numai într-un episod de hiperglicemie, tocmai pentru a menține valoarea acesteia la un nivel bun.


7 recomandări:

Gestionarea aportului de carbohidrați
A gestiona aportul de carbohidrați nu înseamnă a-i elimina complet. Nu trebuie să fii atât de radical, să te duci în extrema cealaltă. Trebuie să știi exact cantitatea de carbohidrați care îți este permisă, să înveți sa o calculezi și să o respecți. Și să îți monitorizezi valoarea glicemiei prin măsurători.

Consumul de alimente care conțin fibre
Fibrele încetinesc digestia carbohidraților și absorbția zahărului, favorizând astfel o creștere mai lentă și graduală a nivelului de zahăr din sânge.

Alegerea alimentelor cu un indice glicemic scăzut
Alimentele cu indice glicemic scăzut sunt cele sub 55.
Exemple de alimente cu indice glicemic de la moderat la scazut: scăzut la moderat: grâu bulgur, orz, ovăz, iaurt grecesc, fasole, linte, paste făinoase integrale și legume fără amidon.

Consumul de alimente bogate în probiotice
Cercetările arată că aportul de probiotice poate scădea glicemia, hemoglobina glicată și rezistența la insulină la persoanele cu diabet de tip 2.

Consumul de alimente bogate în crom și magneziu
Alimente bogate în crom: carne, produse din cereale integrale, fructe, legume și nuci. Alimente bogate în magneziu: legumele cu frunze verzi, dovleacul și semințele lui, fasolea, cerealele integrale, tonul, ciocolata neagră, bananele și avocado.

Gestionarea nivelului de stres
Da, stresul poate afecta nivelul de zahăr din sânge, și asta pentru ca atunci când ești stresat corpul secretă doi hormoni (glucagon și cortizol) care determină creșterea nivelului de zahăr din sânge.

Bagă nănică, mămică!
Obiceiurile proaste de somn și lipsa de odihnă afecteaza nivelul de zahăr din sânge și sensibilitatea la insulină, crescând riscul de a dezvolta diabet de tip 2. Apoi cresc pofta de mâncare și favorizează creșterea în greutate.


Facebook: https://www.facebook.com/Pacientul20
Instagram: https://www.instagram.com/pacientul2.0/
TikTok: https://www.tiktok.com/@_pacientul2.0
EHealthRomania: https://ehealthromania.com/

Bun venit pe canalul Pacientul2.0! Aici afli despre SĂNĂTATE PE LIMBA TA și TOATE materialele sunt validate medical. Publicăm săptămânal despre sănătate pe subiecte cum ar fi nutriție, cancer, diabet, hipertensiune, glicemie, dar și interviuri cu doctori din diverse specialități ale medicinei precum oncologie, cardiologie, endocrinologie.

Dacă acest video te-a ajutat, abonează-te și apăsă pe clopoțel ca să primești notificări când postăm: https://www.youtube.com/c/Pacientul20/featured


00:00 – 00:34 Ce afli din acest video
00:34 – 02:56 Când este Hiperglicemie?
02:56 – 03:31 Glicemie prea Mică. Urmări grave
03:31 – 04:00 Cum recunoști Glicemia Mare. 3 Metode s-o scazi RAPID.
04:00 – 04:29 Atenție la Medicație
04:29 – 04:50 Bea APĂ imediat!
04:50 – 05:45 Fă niște efort fizic
05:45 – 06:03 Cum menții glicemia NORMALĂ
06:03 – 06:38 Câți Carbohidrați mănânci?
06:38 – 08:45 Consumul de FIBRE. Indice glicemic scăzut. Cum ajută?
08:45 – 09:14 Alimente cu PROBIOTICE
09:14 – 09:54 Mânăncă alimente cu Magneziu și Crom
09:54 – 10:04 Cum te afectează STRESUL. Trebuie gestionat!
10:04 – 10:45 Bagă somnic destul


#sanatate #romania #diabet

Comentează

Your email address will not be published.